2 Ekim 2012 Salı

Tupperware'den vazgeçemeyenler

Tupperware bence bir bayan için hayat kurtarıcı bir firma.. Bu zamana kadar Tupperwareden bir ürün alıpta ben bundan memnun değilim diyen birisine rastlamadım. En başta ablam olmak üzere aldığı bütün ürünleri sürekli kullanıyor. Ee bende ev hanımı olmaya aday biri olarak hem kendim hemde benim gibi olanlar için bir araştırma yapayım dedim.. Girdim tupperware sitesine. Önce ürünleri tek inceledim. Etrafımdaki kullanıcılardan ve kendi hoşuma giden ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.. 


İlk gözüme çarpan Antartika Serisi oldu..
 * Ani sıcaklık düşüşüne dayanıklıdır.
* Yükseltilmiş tabanı soğuk hava geçişini sağlar.
* İçerisindeki gıda yarı saydam gövdesinden görünür.
* Esnek hammaddesi sayesinde derin dondurucudan çıkarılınca kırılmaz.
* Üst üste dizilerek derin dondurucunuzun düzenini korumanıza yardımcı olur.
* Ürünün özel yapısı sayesinde daha hızlı donmasını sağlayarak buzlanmayı minimuma indirir. Bu sayede gıdalarınızın besin değerini korumasına yardımcı olur.
* Çiğ et, balık, tavuk gibi besin değeri hızlı kaybolabilecek ve bozulabilecek ürünleri rahatlıkla saklayabilirsiniz. Aynı zamanda pişmiş, servise hazır yiyeceklerinizi derin dondurucuda saklayıp, daha sonra çıkararak tüketebilirsiniz.
Katalog Kodu: F155 - 80,00 TL

Sonra Ekmek ve Peynir saklama serisi geliyor. Gerçekten peynirin ömrünü daha uzatıyor üstelik koku bile yok. Kendi evimizde şuan kullandığımız için biliyorum :) 

Bu ürünün katalog fiyatı şimdilik 40.00 TL.  Tupperware'den bazı ürünler indirime girebiliyor. O yüzden sürekli takip halinde olmakta fayda var. 
Bunların haricinde Su Set serisine de göz atmanızı tavsiye ederim.
Gelelim tupperware bu katalogundaki fırsat ürünlerine. Ben kendi işime yarayan ürünleri belirticem ama katalogu daha detaylı incelemek isteyenler için TIK TIK.
Eko tip top sürahi indirime girmiş Sadece 26.00 TL
Tek parmaklar 4'lü set 56.00dan 46.00'a düşmüş. bu tek parmaklar adındaki ürün ise gerçekten bir mutfak mucizesi ne istersen yap görüntüsüde çok güzel. Ben özellikle bu ürünlerin mutfagımda olmasını istediğim için ilgimi ve araştırmamı bu şekilde yaptım. Ama siz sevgili blogger arkadaşlarım paylaştıgım linklerden yararlanarak kendi mutfagınızın ihtiyacı olan ürünleri mutfagınızla kavuşturabilirsiniz. :)

7 yorum:

  1. ben de çeyizimde annem sayesinde deli gibi tupperware stoklamışım valla yatıp kalkıp anneme dua ediyorum. hepsi acayip kullanışlı. yukarda koydugun iki resimden de ben de var. özellikle peynir kabı acayp kullanışlı peynir ne bozuluyor ne kokuyor

    YanıtlaSil
  2. Evet canım bende ablamdan biliyorum kendi çeyizimede almaya başladım gerçekten çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. Wow, that cake looks so amazing... I'm hungry now!

    YanıtlaSil
  4. fiyatları biraz pahalı ama kalite olduğunu duymuştum...Henüz almak kısmet olmadı..İzlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
  5. Hi vivid. That's right. really quite amazing. And people hungry. delicious food containers must be stored in this beautiful. See you soon.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Hanife Hanım. Yorumunuza geç cevap verdiğim için kuusura bakmayın.. Şİmdi gördüm. Evet haklısınız gerçekten fiyatları pahalı ama bir bayanın mutfagında olması gerektiğini düşünüyorum. bende izlemeye aldım sizi hoşçakalın :)

    YanıtlaSil
  7. Tupperware ürünleri ben de severek kullanıyorum
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil