31 Ocak 2014 Cuma

Ben resmen kaybolup gitmişim...

Aslında Ben hep buralardayımmm. Gerçekten. Affınıza sığınarak ve aslında utanarak yazıyorum size postu.. 

Neden mi???


Ben bloğumda yazmayalı tam bir yıl olmuş hatta geçmiş bile.. 
Ama ne yapayım bir sürü şeyle uğraşmaktan vakit kalmıyor ki.. 

Neyse aslında hep buralarda geziniyorum ama nedense sessizliğe bürünmek istedim bir süre.. Ama şimdi geçtii gitti bu hal benden çok şükür.. Şimdi gelelim işlerimize. Ben neler mi yaptım.. Öncelikle yar ile sözlendik tam bir yıl önce. Zaman denilen şey gerçekten izafi bir kavram.. Ne çabuk geçmiş.. Ve şimdi de nişanımız için geri sayım başlıyor. 17 MAYIS 2014'te ben nişanlanıyorum.. Salonumuzu tuttuk.. Nişanlığımı diktiriyorum.. Ama nişan detaylarına geçmeden, söz detaylarını artık paylaşmanın vakti.. Bu arada http://dunyaevimm.blogspot.com.tr/2013/02/mimlendim.html beni mimlemiş.. Gelelim onun sorularını cevaplamaya ve yavas yavas postlar yazmaya... Hepinizi çok seviyorum güzel günleriniz olsunn.. 

1 yorum: