31 Ocak 2014 Cuma

Söz gününün detayları

Merhaba sevgili blogger arkadaşlarım.. Yine ortalıklardan kayboldum farkındayım.. Ama yayın başlığındanda anlayacağınız gibi çok işim vardı çok.. Yarimle hayatımızın, yuvamızın ilk adımını attık veeeeee Sözlendik.. 15.12.2012 tarihinde söz yüzüklerimiz şükürler olsun ki takıldı.. 
Şimdi gelelim tüm detayları sırasıyla anlatmaya ben bir gece öncesinden neredeyse hiç uyumadım diyebilirim.. Sabahta erkenden kalkıpp son detaylar vs. derken hızlıca ve heyecanlı bir şekilde geçti gitti..Sonra ben ablam ve çok kıymetli arkadaşım hep beraber kuaföre gittik.. O günün tek kusuru saçlarım oldu.. Benim tarifimle, yapılan saçlar arasında bilmem kaç tane fark vardı.. Siz siz olun böyle günlerde bilmediğiniz yada kafanızda şüpheniziin oldugu yerlere gitmeyin.. Ben kuaförden eve geldiğimde bizim akrabalar gelmişti.. Onları öyle görünce heyecanlandım tabi. Sonra giyindim ve beklemeye başladık.. Birden sokak korna sesleri ile inledi.. O an ki heyecanımı anlatmam mümkün değil.. Annemle göz göze geldik ve dayanamadı anneciğim gözleri doldu onu öyle görünce bende kötü oldum tabi.. Ama çabucak toparladık.. herkes geldi. En son ben çıktım ve misafirlerin elini öptüm tek tek. Ediz bana çiçeğimi verirken heyecandan ölecek gibiydi. Bana bakarken ki şaşkınlığı hala aklımda  çiçeğim demişken hemen fotosunu paylaşıyorum.. O kadar güzeldiki bakmalara doyamadım..


Evet sevgili ablalarım(Görümcelerim) özenle yaptırmışlardı çiçeğimi. Somon gülleri sevdiğimi bildikleri için bir hafta öncesinden çiçekçiye sipariş etmişler sağolsunlar. çiçeğime aşık oldum diyebilirim.. çikolatam ise Pelittendi.. tepsiyi daha önce edizle eminönünden almıştık. Hatta birazdan paylaşıcam bizde adettir, adı kondu diye erkek tarafına (isteme merasiminden sonra o gece giderken) havlu verilir. İsteğe göre süslenir bu. Bende ileride kullanmak için hemde takım olması için aynı model tabakları aldık. Ediz çikolata için tepsisini ben de ayaklı yuvarlak servis tabağını aldım böylece evimizde kullanabilecektik..  Şimdi de gelelim çikolatama ve benim erkek tarafına verdiğim havluya detaylar burada arkadaşlarım ; 



Çikolatamı pelitten yaptırmışlar gerçekten çok lezzetliydi. Süslemesi ise edizin yengesinden, gerçekten çok becerikli bir kadın.. Ben detayları seven biiri olarak kurdelenin ucundaki nazar boncuklarını görünce çok beğenmiştim.. sizede ileriki zamanlarda süsleme olarak belki lazım olur :)





Bu da bizim verdiğimiz havlu.. annemin nakış bilgisinden her fırsatta faydalanıyoruz :) Kendi elleri ile işlediği havlu benim için çok kıymetli. süsleme ablama ait. sol tarafta resimde gözüken ise benim biricik dedem.. Oda yer almış oldu bu postta böylece.. Keşke o da görseydi.. :( 



Gelen ganimetler :D 
bohçam, çiçeğim,çikolatam ve kurabiyelerimin kapalı süslü halleri :) 


çok sevdiğimiz bir arkadaşımız bize bugünümüzde süpriz yapmak istemiş ve bize söz kurabiyeleri yaptırmış gerçekten çok hoşuma bir giden süprizdi. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Kurabiyelerde bi o kadar güzel ve lezzetli idi..Yapan kişiyi merak ediyorsanız buyrun tık tık    https://www.facebook.com/pages/Renklihayallerkurabiyeevi-Emine-Berk%C3%BCn/234529583298983?fref=ts




ve işte bizim kurabiyelerimiz.. Hem görünüşü hemde tadı müthişti ve o gece beni mutlu eden sebeplerden biriydi.. 





çikolatayı süsleyen yengemiz bohçayı da unutmamışş.. Bohçamın süsüde özenilerek yapılmış ve detaylara önem verilmişti. İncilerle adımızın baş harflerini yazılmışş.. ben bunu görünce çok begendim tabi.. 


nazar boncukları inciler kurdele ve güllerle süslenmiş tam istediğim gibi bir söz bohçası geldi.. 


Bizim isteme ve söz bir arada olmuştu.. Gelelim isteme faslınaa.. 



muıtfakta kimin aklına geldi bilmiyorum ama kahveler ocakta iken fotolamışlar güzelde olmuş.. Kahvelerin hepsi cezvede pişti. Ben normalde kahve makinasının yaptığı kahveyi beğenmediğim için o gecede kullanmadım.. 




kahveleri servis ettimm.. Tabi bu erkeklere verdikten sonra halim bilmem kaçıncı tepsi olduğu için agzım kulaklarımda sanırım heyecanımı biraz olsun yenmişim.. 
bu foto ile elbisemide görmüş oldunuz.. Annemin genç kızlık elbisesi ile bir nostalji yapmak istedim.. herkeste çok begenmiştii..


Ve yüzük tepsimiz. Daha önce ki postlarda annemle bursaya gittiğimizi yazmıştım. Bursa'dan aldığım ayaklı gümüş tepsinin nasibinde söz tepsisi olmak varmış. El emeği şeyleri sevdiğim için dantel koydum bence çokta güzel durdu. Alyanslarımızı ve makasımızı kurdelelerle süsleyip nazar boncuğunuda unutmadım tabi..

Ve yüzüklerimiz takıldı.. daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama ben 2008 den beri ney kursuna gidiyorum.. Yüzüklerini kesen de Benim ney hocam Arif babam.. Babam diyorum çünkü o benim manevi bir babam,yol göstericim öğreticim.. Onu çok sevdiğim ve hayatımda önemi büyük olduğundan yüzükleri onun kesmesini istemiştim. Yarim de kabul etti.. Ama ne yazıkki bu sene eylül ayında kendisi vefat etti. Onu rahmetle ve büyük bir özlemle anıyorum :( 


ve pastamızda kesildi.. o gece beni saçlarımdan sonra hüsrana ugratan şey ise pastamdı. pastanın katlarında bulunan kurdelenin belimdeki kuşakla aynı renk olmasını istemiştim, çünkü serviste dağıttığım peçetelerde o renkti.. Ama adam ya beni anlamadı yada işine gelmedi bilmiyorum.. Lezzeti ile durumu kurtardı.. 


Daha sonra kurabiyeleri ve anı kalsın diye misafirlere dağıttığım kaftanları dağıttı. Kaftanları tek tek eminönünden alıp arkasına magnet yapıştırıp tüllerin ucuna da lavanta koyup süsledik. Hem buzdolabı magneti oldu hemde kavanta kesesi. üzerine de zımbaladğımız etiketle isimleri yazdık.. 


ve işte bunlardaa bohçaların açılmış hali.. 




Bohçaya neler koyduk ;

Pierre cardin gecelik sabahlık takımı 2li
Pierre cardin çamaşır takımı
elbise Roman
ayakkabı 
çanta
kına gecesinde dikilmek üzere kumaş 
parfüm versace
bohça takımı 

nerden aldık çantam ve ayakkabım fatihten çok uyguna geldi.
gecelik,çamaşır ve bohça takımını hürriyet çarşısında murat çeyizden aldık. allah razı olsun dehşt bir indirim yaptılar.. Yolunuz düşerse bişey alacaksanız kuyumcu ediz gönderdi diyin. kesinlikle indirim yapacaktır. ben bohça takımı 3lü istiyordum(bohça,şase,havlu) ama genelde böyle satılmadığı için nişan takımıını bozuyorlar. önce takımı bozacaktı sonra bize seccade ve terlik torbasını da hediye etti. Yani bize nişan takımı vermiş oldu ve biz bunların hepsini 300 tlye aldık. 
evet o gecenin detayları böyle umarım beğenmişsinizdir. görüşmek üzere sevgiyle.. 




3 yorum: